О организационој јединици

Пошаљи документе на е-маил

Е-маил пошиљаоца (*):
Е-маил примаоца (*):
Коментар:

У оквиру Сектора за правне, кадровске, опште и финансијске послове оснивају се три унутрашњеорганизационе јединице, и то:

  • Одсјек за правне, кадровске, опште и заједничке послове;
  • дсјек за писарницу и архиву;
  • Одсјек за финансијско-рачуноводствене послове.

Одсјек за правне, кадровске, опште и заједничке послове

У Одсјеку за правне, кадровске, опште и заједничке послове обављају се сљедећи послови: припрема нацрта законских и подзаконских аката и других аката из дјелокруга Сектора и Одсјека; вођење управног поступка, припрема плана запошљавања и проведба усвојене кадровске политике; анализирање потреба за едукацијом, обуком и професионалним усавршавањем државних службеника и запосленика, припрема плана стручног усавршавања и обучавања запослених; припрема поступка пријема, напредовања и разрјешења државних службеника у сурадњи са Агенцијом за државну службу БиХ; сурадња са Уредом координатора за реформу јавне управе у пољу проведбе Стратегије реформе јавне управе; припрема поступака пријема, распоређивања, премјештаја и престанка радног односа запосленика; припреме и обављања активности оцјењивања рада државних службеника и запосленика; припрема рјешења о формирању  комисија  за  обављање  одређених  послова  који  су  заједнички  за  више  извршиоца или организационих јединица; израда појединачних аката који се односе на права, дужности и одговорности државних службеника и запосленика из радног односа; одговарања на тужбе, жалбе и представке грађана, пружања подршке пословима везаним за утврђивање дисциплинске одговорности запослених; давања приједлога за израду интерних процедура; лекторисање свих писаних материјала на службене језике у Босни и Херцеговини за потребе Министарства; вођења и чување персоналних досјеа запослених, пријава, одјава и промјена службених података из подручја здравственог и пензионог осигурања, плата и накнада.

Одсјек за писарницу и архиву

У Одсјеку за писарницу и архиву обављају се сљедећи послови: примање и отварање поште; скенирање улазних аката, достављање аката/поште на преглед и сигнација електронским путем; завођење аката у електронске књиге евиденције, при чему се претходно мора одредити класификациона ознака у складу са садржајем акта; здруживање аката с предметом; достављање аката у рад електронским путем преко интерних доставних књига које се воде за сваку основну организациону јединицу, достављање рачуна, налога и апликација за плаћање преко помоћних књига евиденције надлежним основним организационим јединицама, развођење и скенирање потписаних аката, припрема аката за отпрему, отпрема поште путем курира или поштанске службе, архивирање и чување ријешених предмета, издавање ријешених предмета из архиве уз реверс, уништавање регистратурне грађе којој је истекао рок чувања, припремање извјештаја о броју евидентираних аката и предмета по организационим јединицама; припремање годишњег извјештаја о рјешавању управних ствари у управном поступку; припремање пописа категорија регистратурне грађе, рјешења о организационим јединицама којима се пошта доставља у рад и рјешења о подскупинама класификационих ознака и других извјештаја и анализа по потреби; давање приједлога за израду интерних процедура; пријевоза дјелатника Министарства и брига о исправности моторних возила.

Одсјек за финансијско-рачуноводствене послове

У Одсјеку за финансијско-рачуноводствене послове обављају се сљедећи послови:  израда приједлога Документа оквирног буџета, буџета и преструктурирање буџета Министарства у сурадњи с организационим јединицама Министарства; праћење његове реализације и вршење контроле законитости трошења истог; израда периодичних извјештаја о извршењу буџета; припрема завршног обрачуна; обрађивање књиговодствене и финансијске документације; проведба интерне контроле намјенског трошења финансијских средстава и контроле ограничења трошења финансијских средстава; планирање и реализација јавних набавки; давање приједлога за израду интерних процедура; вођење евиденције основних средстава и организација рада на годишњем попису средстава и њихових извора у Министарству; обрачуна плата и накнада које имају карактер особних примања, издатака који имају карактер материјалних трошкова и сл.; праћење трошења средстава  посебне намјене (донације),  набавка материјално-техничких средстава и послови везани за праћење реализације уговора, као и благајнички послови.

Јелена Бркић, помоћник министра

Телефон: 033 703 089, 033 703 095
Fax: 033 703 140
Email: jbrkic@mft.gov.ba