O organizacijskoj jedinici

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

U okviru Sektora za pravne, kadrovske, opće i financijske poslove osnivaju se tri unutranje organizacijske jedinice, i to:

  • Odsjek za pravne, kadrovske, opće i zajedničke poslove
  • Odsjek za pisarnicu i arhivu;
  • Odsjek za financijsko-računovodstvene poslove.

Odsjek za pravne, kadrovske, opće i zajedničke poslove

U Odsjeku za pravne, kadrovske, opće i zajedničke poslove obavljaju se sljedeći poslovi:  priprema nacrta zakonskih i podzakonskih akata i drugih akata iz djelokruga Sektora i Odsjeka; vođenje upravnog postupka, priprema plana zapošljavanja i provođenje usvojene kadrovske politike; analiziranje potreba za edukacijom, obukom i profesionalnim usavršavanjem državnih službenika i zaposlenika, priprema plana stručnog usavršavanja i obučavanja zaposlenih; priprema postupka prijema, napredovanja i razrješenja državnih službenika u suradnji s Agencijom za državnu službu BiH; suradnja s Uredom koordinatora za reformu javne uprave u polju provedbe Strategije reforme javne uprave; priprema postupaka prijema, raspoređivanja, premještaja i prestanka radnog odnosa zaposlenika; pripreme i obavljanja aktivnosti ocjenjivanja rada državnih službenika i zaposlenika; priprema rješenja o formiranju  povjerenstava  za  obavljanje  određenih  poslova  koji  su  zajednički  za  više  izvršitelja  ili organizacijskih  jedinica; izrada pojedinačnih akata koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti državnih službenika i zaposlenika iz radnog odnosa; odgovaranja na tužbe, žalbe i predstavke građana,pružanja potpore poslovima vezanim za utvrđivanje stegovne odgovornosti zaposlenih; davanja prijedloga za izradu internih procedura; lektoriranje svih pisanih materijala na službene jezike u Bosni i Hercegovini za potrebe Ministarstva; vođenja i čuvanje osobnih dosjea zaposlenih, prijavljivanje, odjavljivanje i promjene službenih podataka iz područja zdravstvenog i mirovinskog osiguranja, plaća i naknada.

Odsjek za pisarnicu i arhivu

U Odsjeku za pisarnicu i arhivu obavljaju se sljedeći poslovi: primanje i otvaranje pošte; skeniranje ulaznih akata, dostavljanje akata/pošte na pregled i signiranje elektronskim putem; zavođenje akata u elektronske knjige evidencije, pri čemu se prethodno mora odrediti klasifikacijska oznaka sukladno sadržaju akta; združivanje akata s predmetom; dostavljanje akata u rad elektronskim putem preko internih dostavnih knjiga koje se vode za svaku osnovnu organizacijsku jedinicu, dostavljanje računa, naloga i aplikacija za plaćanje preko pomoćnih knjiga evidencije nadležnim osnovnim organizacijskim jedinicama, razvođenje i skeniranje potpisanih akata, priprema akata za otpremu, otpremanje pošte putem kurira ili poštanske službe, arhiviranje i čuvanje riješenih predmeta, izdavanje riješenih predmeta iz arhive uz revers, uništavanje registraturne građe kojoj je istekao rok čuvanja, pripremanje izvješća o broju evidentiranih akata i predmeta po organizacijskim jedinicama; pripremanje godišnjeg izvješća o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku; pripremanje popisa kategorija registraturne građe, rješenja o organizacijskim jedinicama kojima se pošta dostavlja u rad i rješenja o podskupinama klasifikacijskih oznaka i drugih izvješća i analiza po potrebi; davanje prijedloga za izradu internih procedura; prijevoza djelatnika Ministarstva i briga o ispravnosti motornih vozila.

Odsjek za financijsko-računovodstvene poslove

U Odsjeku za financijsko – računovodstvene poslove obavljaju se sljedeći poslovi:  izrada prijedloga Dokumenta okvirnog proračuna, proračuna i prestrukturiranje proračuna Ministarstva u suradnji s organizacijskim jedinicama Ministarstva; praćenje njegove realizacije i vršenje kontrole zakonitosti trošenja istog; izrada periodičnih izvješća o izvršenju proračuna; pripremanje završnog obračuna; obrađivanje knjigovodstvene i financijske dokumentacije; provođenje interne kontrole namjenskog trošenja financijskih sredstava i kontrole ograničenja trošenja financijskih sredstava; planiranje i realizacija javnih nabava; davanje prijedloga za izradu internih procedura; vođenje evidencije osnovnih sredstava i organiziranje rada na godišnjem popisu sredstava i njihovih izvora u Ministarstvu; obračuna plaća i naknada koje imaju karakter osobnih primanja, izdataka koji imaju karakter materijalnih troškova i sl.; praćenje trošenja sredstava  posebne namjene (donacije),  nabava materijalno-tehničkih sredstava i poslovi vezani za praćenje realizacije ugovora, kao i blagajnički poslovi.

Jelena Brkić, pomoćnik ministra

Telefon: 033 703 089, 033 703 095
Fax: 033 703 140
Email: jbrkic@mft.gov.ba